Kötés magazin: megvegyem?

Mikor megláttam a Simple Stylish kötés magazin első számát az újságos standon. Mindössze 490 Ft-ért, egyáltalán nem volt kérdés, hogy megvegyem-e. Ennyiért a bolondnak is megéri – gondoltam – de vajon tényleg megéri?

Szóval mikor megláttam azonnal megvettem és türelmetlenül siettem vele haza. Annyira izgatott voltam, hogy elfejtettem lefotózni a kibontás előtti állapotot. Bontás után viszont lefényképeztem amit a “csomagban” találtam.

dsc05092

dsc05093

 

Mik is ezek:

  • megrendelő szelvény, amin részletesen bemutatják milyen ajándékok birtokosai lehetünk, ha nem az újságos standokon szerezzük be a következő számokat
  • egy lap amin a prémium ajánlatról kaphatunk felvilágosítást
  • 8 oldalnyi demo, hogy milyen tartalomra is számíthatunk a magazin számaiban
  • a magazin első száma 34 oldalnyi, lefűzhető formában
  • 1 db merkelőtű (kb.:69-265ft)
  • 1 pár 4-es bambusz kötőtű (kb.:990ft)
  • 2 x 25g fonal (50%gyapjú,50%akril kb.:2x230ft)

 

Ennyi dolog ennyi pénzért már ránézésre is megéri, de nem elégedtem meg a látszattal. Azonnal ki is akartam próbálni. Jött tehát a tesztelés.

 

Az első szám tartalom jegyzéke:

DSC05097.jpg

Fel lapoztam a magazint a bögre ruhánál.

Kép és leírás is található a hozzávalókhoz. Az elkészítéshez szintén képekkel illusztrált leírás van. Rövidített változat a rutinosabbaknak és részletes a kezdőknek. Haladók azonnal el is tudják készíteni.

A teljesen kezdőknek két segítségük is van.

Tovább lapozva, képekkel illusztrál leírást találnak az első lépésekről és kötés technikákról.

Valamint a honlapon oktató videók is a segítségükre vannak.

Egyetlen hiányosságnak talán csak azt említeném meg, hogy a csúszó csomóról csak kép van, videó nincs. Ezért kerestem nektek egy videót. Ebben ugyan horgolótűvel készíti a csomót, de ne tántorítson el. Kötőtűvel vagy kézzel is ugyan úgy kell csinálni.

Most, hogy ezt így kitárgyaltuk jött a tényleges teszt. Fogtam az egyik fonalat, a kötőtűket és saját elképzelés alapján készítettem két bögre ruhát.

A tapasztalataim a következők:

A fonal gyapjú tartalma miatt kevésbé puha tapintású mint az akril fonalak. Ruha darab készítéséhez nem biztos, hogy ezt választanám.

Kezdőknek viszont ideális. Nagyon strapa bíró anyag. Akár 4-5 alkalommal is vissza bontható, nagyobb károsodás nélkül. Könnyű és élvezetes vele dolgozni. 25g nem egy nagy mennyiség de kisebb darabokhoz, bőven elég.

A bambusz kötőtű végét csak levágták és nem gömbölyítették el. Az első néhány öltésnél ez kicsit elvesz a kötés élvezetéből, de néhány sor után ” bekopik ” és utána már igazi élmény vele dolgozni. Első sorban csúszósabb fonalakhoz ajánlanám.

A merkelőtűn elég nagy és széles a luk, hogy vastagabb fonalat is bele lehessen fűzni.

Összességében a tapasztalataim pozitívak. Az első számot ajánlom mindenkinek aki szeret vagy szeretne kötni. A további megrendelésről pedig mindenki döntsön maga.

A linkekért, videókért kattints a színes szavakra a szövegben.

 Oszd meg velem miket kötöttél. Tényleg kíváncsi vagyok rá!

 Ha tetszett oszd meg másokkal is. Facebookon további érdekes tartalmakat találsz, kövess ott is.

Jó szórakozást kívánok!

             Emőke

Mentés

Reklámok
Névjegy

Miről olvashatsz itt? Lakberendezésről és anyaságról, amikor a gyerek körül forog a világ.

Tagged with:
#ajánló, #kötés kategória

Vélemény, hozzászólás?

Emőke

Emőke

Miről olvashatsz itt? Lakberendezésről és anyaságról, amikor a gyerek körül forog a világ.

Teljes profil megtekintése →

Most mondtátok:
Archívum
